Jak pozbyć się boczków? Najlepiej szybko i skutecznie!

Jesteś zdeterminowana, by w końcu podjąć walkę z zalegającym tłuszczykiem? Doskwierają Ci boczki i szukasz szybkiego sposobu, by się ich pozbyć? Jeśli tylko odpowiednio się zaangażujesz, pierwsze efekty mogą być widoczne już w zaledwie kilka dni. To rezultaty, które zmotywują i dodadzą apetytu na więcej! Zatem jak pozbyć się boczków w tydzień? Przede wszystkim w zaledwie siedem dni nie możesz spodziewać się spektakularnych efektów, ale utrata pierwszych kilku centymetrów jest jak najbardziej możliwa. Przy okazji zyskasz lepsze samopoczucie, kondycję, satysfakcję i ogrom motywacji do dalszej pracy.

5 skutecznych sposobów na boczki!

  1. Dieta! Zdrowa dieta, przede wszystkim wyłączająca z jadłospisu słodycze, fast foody, słone przekąski i żywność wysoko przetworzoną jest niezbędna. Istotne również, by spożywać regularne posiłki o niezbyt dużych porcjach. Dieta powinna być wartościowa i dobrze zbilansowana. Warto ją wzbogacić o wysoką podaż białka.
  2. Cardio! Skoro celem jest pozbycie się namiaru tłuszczu ze strategicznych partii ciała, niezbędne będą również ćwiczenia. Treningi cardio należy wykonać minimum trzy razy w tygodniu po godzinie. Dobrym wyborem będzie bieganie, jazda na rowerze lub ćwiczenia na sprzęcie aerobowym. Można także korzystać z zajęć grupowych na przykład zumby.
  3. Ćwiczenia angażujące biodra! Do takich ćwiczeń zalicza się między innymi skręty ciała, nożyce poprzeczne, czy też deska bokiem. Najlepiej, jeśli trening będzie składał się z różnorodnych ćwiczeń wykonywanych w kilku seriach i kilkunastu powtórzeniach.
  4. Ćwiczenia na brzuch. Z myślą o pozbyciu się boczków, należy przed także skupić się na ćwiczeniach angażujących dolne partie brzucha. Istotne będą zarówno ćwiczenia na mięśnie proste, jak i skośne brzucha.
  5. Suplementacja! Kiedy celem jest, utrata tkanki tłuszczowej zaleca się zażywać spalacze przed treningiem cardio. Najczęściej są to suplementy na bazie kofeiny oraz zielonej herbaty. Skutecznie przyspieszają metabolizm i uwalniają energię. Powinny być zażywane 30 min przed treningiem.